Întrebări
Întribări frecvente
Cumpărare
1. Ce produse puteţi găsi în magazinul online?
Site-ul oferă freze pentru prelucrarea lemnului, accesorii și tuburi flexibile noi, de calitate industrială. Freze de înaltă precizie sunt fabricate folosind cele mai noi tehnologii și materiale de ultimă generație pentru a asigura buna funcționare. Pe lângă produsele Woodmaster, pe site online sunt disponibile și alte mărci, atent selectate pentru a asigura satisfacția maximă a clienților.
2. Cum efectuez comanda?
Puteți alege tipul și cantitatea dorită pe pagina de produs și adăuga produse in coș fie efectuand click pe coșul. Continuarea, modificarea sau finalizarea procesului de cumpărături se poate efectua prin intermediul butoanelor care indică funcţiile aferente. Apoi, puteţi înregistra datele de facturare și livrare și alege metoda de plată. Echipa noastră vă va confirma apoi achiziția prin e-mail și vă va furniza informații despre expediere și plată.
3. Cum am posibilitate de correctarea a comenzi?
Până în momentul în care Echipa noastră nu confirmă comanda, putiţe modifica comanda prin intermediul unui e-mail. În comunicare specificaţ toate datele referitore la comanda. În cazul în care comanda a fost confirmata, nu pot fi modificate informaţiile referitoare la o comandă care este deja în curs de desfăşurare.
4. În cazul în care produsul dorit nu este momentan în stoc, cum se poate comanda?
În cazul în care produsul nu este pe stoc, Echipa noastră oferă posibilitate de precomandă. Termenul estimat de livrare este prezentat de către pagina detailată ce aparţine de produsul respectiv sau cereţi informatii prin intermediul unui e-mail.
5. Am posibilitate de achiziţie intracomunitara scutită de TVA în UE?
Utilizatorul poate să se înregistreze ca şi Utilizator ce are dreptul la achiziţii intracomunitare (în cadrul Uniunii Europene) scutite de TVA, în cazul în care Utilizatorul dispune de un număr valid de înregistrare pentru TVA şi este plătitor de impozit, sau persoană juridică care nu este plătitor de impozit, dar este obligat la plata impozitelor şi taxelor, fiind înregistrat în România şi desfăşurându-şi activitatea în România, în această calitate.
Plată și transport
1. Ce metodă de plată pot folosi?
Puteți alege să plătiți online cu cardul bancar, prin transfer bancar în avans sau în numerar la livrare. În cazul achitării preţului de achiziţie prin intermediul unei plăţi în avans prin transfer bancar, dv. trebuie s-ă viraţ preţul de achiziţie complet al comenzii, menţionând şi numărul comenzii, în termen de 2 zile de lucru de la email-ul noastru ce conţine acceptarea comenzii, în contul bancar indicat de acesta. În cazul alegerii achitării preţului de achiziţie prin metoda de plată prin ramburs, aceasta se va realiza în numerar către serviciul de curierat.
2. Cît coastă transportul și timpul estimat de transport?
Produsele afişate pe magazin online pot fi comandate cu livrare la domiciliu în România. Transportul va fi efectuat de către serviciul de curierat GLS mandatat de către Echipa noastră. Termenul estimat de livrare este 3 zile de lucru de la data indicată în e-mail-ul de confirmare, cu excepţia cazului în care Echipa noastră trimite o informare privind un termen mai lung de livrare.
Reclamaţie și ramburs
1. Ce posibilitate avem de renunţare la cumpărare?
Puteţi renunţa la cumparare în termen de 14 zile de la primirea produselor comandate. Excepție fac produsele care sunt personalizate de către echipa noastră în funcție de nevoile specifice ale clientului. În cazul acesta vă rugăm s-ă trimiteţi pe adresa noastră produsul înpreună cu accesori anexat factura (citanta) și declaraţia de renunţare achitînd transportul pe cont propriu. Echipa noastră este obligat să ramburseze Cumpărătorului doar preţul de achiziţie al produsului neavariat, în ambalajul intact, care se află în perfectă stare de funcţionare şi în starea iniţială. În cazul în care a luat în folosinţă produsul după ce l-a cumpărat, Cumpărătorul nu mai poate să renunţe la cumpărare. Dreptul de renunţare poate fi exercitat doar în cazul achiziţiilor în calitate de consumator, în temeiul dispoziţiilor legale, dreptul de renunţare nu le revine agenţilor economici/antreprizelor.
Model de declaraţia de renunţare:
Numele comerciantului:
Adresa comerciantului:
Adresa de e-mail a comerciantului:
Subsemnatul declar că îmi exercit dreptul de renunţare în ceea ce privește contractul de vânzare a produsului (produselor) specificat(e) mai jos:
Data comenzii:
Numărul comenzii:
Numele consumatorului:
Adresa consumatorului:
Adresa de e-mail a consumatorului:
Data:
Semnătura consumatorului: