Cumpărare
1. Ce produse puteţi găsi în magazinul online?
Scule de prelucrarea a lemnului (tîmplărie) şi accesori care sunt de fabricaţie nou cu înaltă tehnicitate, din materiale superioare, asigură prelucrare rapidă și de calitate, pot fi cumpărate online. Pe lîngă produsele Woodmaster vă prezentăm și alte produse de diverși fabrici și mărci, prea.
2. Cum efectuez comanda?
Puteți alege tipul și cantitatea dorită pe pagina de produs și adăuga produse in coș fie efectuand click pe coșul. Continuarea, modificarea sau finalizarea procesului de cumpărături se poate efectua prin intermediul butoanelor care indică funcţiile aferente. Apoi, puteţi înregistra datele de facturare și livrare și alege metoda de plată. Exclusiv, doar Utilizatorii înregistraţi pot să cumpere produse de pe magazin online Comandă va fi confirmată de Echipa noastră.
3. Cum am posibilitate de correctarea a comenzi?
Până în momentul în care Echipa noastră nu confirmă comanda, putiţe modifica comanda prin intermediul unui e-mail. În comunicare specificaţ toate datele referitore la comanda. În cazul în care comanda a fost confirmata, nu pot fi modificate informaţiile referitoare la o comandă care este deja în curs de desfăşurare.
4. În cazul în care produsul dorit nu este momentan în stoc, cum se poate comanda?
În cazul în care produsul nu este pe stoc, Echipa noastră oferă posibilitate de precomandă (indicaţie: *). Termenul estimat de livrare este prezentat de către pagina detailată ce aparţine de produsul respectiv sau cereţi informatii prin intermediul unui e-mail.
5. Am posibilitate de achiziţie intracomunitara scutită de TVA în UE?
Utilizatorul poate să se înregistreze ca şi Utilizator ce are dreptul la achiziţii intracomunitare (în cadrul Uniunii Europene) scutite de TVA, în cazul în care Utilizatorul dispune de un număr valid de înregistrare pentru TVA şi este plătitor de impozit, sau persoană juridică care nu este plătitor de impozit, dar este obligat la plata impozitelor şi taxelor, fiind înregistrat în România şi desfăşurându-şi activitatea în România, în această calitate.
6. Ce termin de garantie Echipa noastră oferă?
În ceea ce priveşte produsul, Echipa noastră oferă garanţie pentru produs şi garanţie implicită. Pe lîngă casta, Echipa noastră oferă garanţie comercială pentru unele bunuri de folosinţă îndelungată.
Plată și transport
1. Ce metodă de plată pot folosi?
Plata în avans prin transfer bancar și plata prin ramburs la alegere. În cazul achitării preţului de achiziţie prin intermediul unei plăţi în avans prin transfer bancar, dv. trebuie s-ă viraţ preţul de achiziţie complet al comenzii, menţionând şi numărul comenzii, în termen de 2 zile de lucru de la email-ul noastru ce conţine acceptarea comenzii, în contul bancar indicat de acesta. În cazul alegerii achitării preţului de achiziţie prin metoda de plată prin ramburs, aceasta se va realiza în numerar către serviciul de curierat.
2. Cît coastă transportul și timpul estimat de transport?
Produsele afişate pe magazin online pot fi comandate cu livrare la domiciliu în România. Transportul va fi efectuat de către serviciul de curierat GLS mandatat de către Echipa noastră. Termenul estimat de livrare este 3 zile de lucru de la data indicată în e-mail-ul de confirmare, cu excepţia cazului în care Echipa noastră trimite o informare privind un termen mai lung de livrare.
Reclamaţie și ramburs
1. Ce posibilitate avem de renunţare la cumpărare?
Puteţi renunţa la cumparare în termen de 14 zile de la primirea produselor comandate. Constituie excepţie de la acest lucru, acele produse precomandate care au fost procurate de către Echipa noastră. În cazul acesta vă rugăm s-ă trimiteţi pe adresa noastră produsul înpreună cu accesori anexat factura (citanta) și declaraţia de renunţare achitînd transportul pe cont propriu. Echipa noastră este obligat să ramburseze Cumpărătorului doar preţul de achiziţie al produsului neavariat, în ambalajul intact, care se află în perfectă stare de funcţionare şi în starea iniţială - scăzînd taxa de transport cu serviciul de curierat, costurile de administrare în caz de plată cu ramburs. În cazul în care a luat în folosinţă produsul după ce l-a cumpărat, Cumpărătorul nu mai poate să renunţe la cumpărare. Dreptul de renunţare poate fi exercitat doar în cazul achiziţiilor în calitate de consumator, în temeiul dispoziţiilor legale, dreptul de renunţare nu le revine agenţilor economici/antreprizelor.
Nu aţ gasit răspuns la întribări? Alte informaţii citiţi Condiţii de Contract sau cereţi informaţii prin intermediul unui e-mail. Avem posibilitate a sta la dispoziţie următoarele linbi: Engleză, Nemţeste, Franceză, Spaniolă, Bulgar, Maghiar
Contact: info@woodmaster.ro